I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 2. juli 2016

Love Letter blokk i ny forkledning

I forbindelse med at jeg i viner har holdt kurs i Needle Turn applikajson har 
jeg sydd blokker i mønsteret Love Letter fra Blackbird Design.

Dette er den siste av tre blokker jeg har sydd.

Siden jeg tidligere har sydd hele teppet, riktig nok i andre farger, så 
tenkte jeg har jeg må gjøre noe annet med disse.

Plan var egentlig å sy blokkene sammen til en løper. Men siden
blokkene er 28,5 x 28,5 inch (ca. 72x72 cm) vil det kunne se litt rart ut.

Men jeg tenker ut en plan for disse blokkene, har jeg nok å gjøre med
andre prosjekter :)

Quiltehilsen LeKa

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...