I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 3. juli 2016

Kaffe kopp etui

Jeg måtte også prøve meg på dette kaffekopp etuiet 
som sto i siste nr av myQuilt. 

Selvfølgelig måtte jeg sy glidelås på min egen måte (enklere en forklart i mønster)
Pluss ett par andre forenklinger/forbedringer så vil jeg sy flere av disse.
Er jo litt fint å ha noe å ha krus i, når en er på farten.

Denne gangen var det Krydol som stillte opp som Kontrollør,
jeg er litt usikker på om han var fornøyd eller ikke, det 
var veldig gøy å dytte denne utfor rekkverket.
Kanskje var det puse-damene på stoffet han prøvde å sjarmere?

Quiltehilsen LeKa

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...