I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 2. februar 2015

Longarm quilting

I helgen fikk jeg quiltet litt på longarm maskin.
Jeg har lenge hatt liggende en top med sekskanter, håndsøm 
over papir. Dette bestemte jeg meg nå for at det var på tide å quilte.
Jeg begynte med "fjør-kvilting" på rammen øverst på quilten,
og rammen nederst vil få samme quiltingen.
Det er alltid like gøy å begynne å quilte på ett nytt prosjekt, 
spennende å se om ideene man har blir bra.....
Ha en riktig fin uke!

Quiltehilsen LeKaQuilt :)





7 kommentarer:

celinum sa...

Det blir så fine.alltid gøy med longarm maskin:)

Lin sa...

Waouw. Jeg kaemper med quiltning i haanden. Det er maaske derfor det ikke rigtigt bliver tilnoget haha.
Men flot ser det ud.

a good yarn sa...

Lovely, lovely quilting Lena!

Anne-Lise at Rag, Tag, Bobtail sa...

Lekkert :-)

Solveig Bloch sa...

Så nydelig dette så ut. Må være artig å kunne dette Lena. Ei fin uke til deg også:-)

Gunilla sa...

Så fin Din kviltning är. Väntar otåligt på att få se hela projektet!

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Flott quiltet! Det må være fint å ha sin egen longarm maskin, og være så dyktig som du er :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...