I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 29. juni 2014

Teppe til Tepper som Varmer

Jeg har fått quiltet enda ett teppe for Teppeaksjonen.
Dette flotte teppet er sydd av Hege Myhre og longarm quiltet
av meg. Mønsteret er heldekketende og heter Square Spiral.
 Quiltemønsteret har jeg brukt på mange quilter og er en 
av mine favoritter. Quiltingen er jevn og fin, med passe tett quilting.
Dette er teppe 5 av 7 som Hege har sydd og jeg quiltet.

I skrivende stund er jeg godt i gang med rosa teppe.
Som gammel-tante må en bare stille opp når småtråkk melder sin ankomst.
Håper på en del søm i uken som kommer slik at jeg har litt å vise dere.

Ha en riktig fin uke, håper der får sydd en hel masse :)
Quiltehilsen LeKa

1 kommentar:

eva sa...

Läcker quiltning och tjusigt täcke!
Kramisar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...