I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 15. juni 2014

Blomstereng og Bursdagsbarna

Litt fremgang på Blomstereng.
Nå er jeg snart ferdig med å sy de grønne blomstene også - så skal 
papirmalene plukkes ut og en runde til med blokker skal syes.
Det blir nok en liten ramme på dette prosjektet og 
hode mitt er allerede begynt å jobbe med ideen.
Det er spennende å jobbe med ett prosjekt hvor ikke alt 
er forutbestemt, selv om man har en vag idè når en begynner.

I dag fyller Krydolf og Sussi 2 år.
De av dere som har fulgt bloggen min en stund, vet nok at 
dette er mine to "øyenstener".
Krydolf er virkelig en mammas gutt, her ligger han på 
verandaen og venter på at svalene skal komme.
Krydolf også kalt Krydis
 Skjønne Sussi som holder seg rundt huset hele dagen og 
er så glad når Kryolf kommer tilbake fra turene sine.
Søte Sussi Q som har ett stort hjerte av gull :)
 Sussi på jakt etter vond (jordrotter).
 Krydolf gjør seg fin.
Uskyldige Sussi Q på skjærebordet (hvor hun ikke har lov til å være). 
Gratulerer med dagen mine to fininger.
Og en stor hilsen til familien i Jondalen, hvor Sussi og Krydolf kommer fra.

Og med dette ønsker jeg dere alle en riktig fin søndag.
Quiltehilsen LeKa

4 kommentarer:

Lin sa...

Laekker patch. Ser godt ud med de blomster.
Tillykke med kattene.

Turid sa...

Dette blir et flott teppe. Jeg har jo noen slike blokker liggende, og bør vel ta dem fram snart. Tusen takk for koslig presang som jeg fikk i posten for noen dager siden. Glemte å sende mail, men laget et blogginnlegg med link.

eva sa...

Ser fram emot att få se ditt blomstertäcke färdigt så småningom - det kommer att bli så vackert!
De är så härliga dina katter och för ett otränat öga så är de väldigt lika, tycker jag.
Kramisar

Elisabeth Solum sa...

Flotte blomster og gratulerer med de to skjønne pusene! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...