I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 2. februar 2014

Ingers flotte quilt.

Har vært så heldig å få quiltet dette flotte teppet som tilhører
Inger Loeshagen (no blog) Her er bilde som Inger sendte meg etter 
at lukke kanten er ferdig sydd. Det er en spesiell og flott quilt Inger har sydd.
 Jeg tok ett par bilder selv også, før det ble levert tilbake til eier.
 Jeg fikk frie tøyler og kunne quilte som jeg ville.
 Det var morsomt å quilte de flotte blokkene.
 Bilde fra bakstykket ble litt dårlig men quiltingen syns da litt :)
Da må jeg få ønske dere alle en fortsatt riktig fin søndag :)
Quiltehilsen LeKa

1 kommentar:

Tine - Design By T sa...

Det er et flot tæppe Inger har syet og en flot quiltning du har lavet for hende. Dejlige stoffer hun har brugt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...