I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 30. juni 2013

X og + blokk på quiltetur

Så har mine x og + blokker havnet i longarmaskina.
 Dette er mønstert jeg quilter.
 Selvfølgelig dukker det opp en kattepus når bilde skal tas :o)
 Baksiden har er i ett nydelig blomstret stoff i orange.
Nå mangler bare lukkekanten.
 I tillegg er jeg i gang med å sy en liten toalettmappe til mitt 
elste tantebarn, Cecilie......
 Og ikke nok med det, i dag fikk jeg pakke i posten fra 
Merete Ellingsen - mange meter med lekkert baksidestoff og 
mange ferdigspolede underspoler til longarm maskina.
Ønsker dere alle sammen en riktig fin søndag !
Quiltehilsen LeKa :o)

3 kommentarer:

Grethe sa...

Flotte babushka - er og spennende med ugler ., fra forrige poster. -så fine mønsteret du quilter på long- armen din; fint å se. God sommer til deg ,Lena, med deilig sol dagen lang:))

Turid sa...

Tror dette blir en skikkelig flott quilt. Liker også godt stoffene i toalettmappen.

a good yarn sa...

Kitty approves of your lovely quilting pattern. This is such a charming quilt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...