I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

fredag 4. januar 2013

Nesten ferdig.......

Så ble jeg nesten ferdig med UFO (utfordring) duk, se forrige innlegg HER.
 Ett skarpt øye vil se at det er mere en lukkekant som mangler.
Gikk tom for blå tråd....grumf...en telefon til LappeMakeriet og 
en meget service vennlig Torunn, så har jeg tråden i postkassen, 
antagelig i morgen...... :o)
 Resten av duken er ferdig quiltet, men underveis i prosessen tok 
jeg dette bilde av snømann blokken.
 En søt Sussi sitter på rekkverket og håper på at det 
skal fly en fugl forbi.
 Og en vakker Krydolf sitter på neste UFO prosjekt.
 Nå holder jeg på med Ruby Spool quiltet min, som 
ikke skal havne i UFO bunken :o)
Ha en riktig fin fredagskveld.
Quiltehilsen LeKa :o)

2 kommentarer:

Turid sa...

Dette blir flott. Likte godt måten du har quiltet snømannblokken. Har lyst til å prøve noe slikt, man da må jeg få meg ny symaskin først. Den neste quilten din ser også super ut. Jeg skal nok følge med. God helg til deg!

a good yarn sa...

Your UFO pile is diminishing at a good pace. You are so lucky to have such helpful puss cats to supervise your work. Ruby Spools looks good!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...