I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 29. desember 2012

Litt romjulsnytt

Så ble det til slutt lukkekant på den ene løperen som ble quiltet før jul.
 Min sjef har vært i California rett før jul og jeg var så heldig å få denne 
flotte fingerbølet - Tusen takk, Merete :o)
 Denne uglen fikk jeg bestilling på før jul. 
Skulle være i disse fargene da den skal være i fargene 
til Buøy Gård, Nord Trøndelag.
Ønsker dere alle en riktig fin lørdagskveld.
Quiltehilsen LeKa


11 kommentarer:

evaj sa...

God fortsättning!!kram

RandiT sa...

Fin løper og de uglene er så gromme!!Vil ønske deg godt nyttår!

Ankes Seesterne sa...

A wonderfull Tablerunner with Stars.
It´s my favorite.
Anke

a good yarn sa...

A very nice table runner Lena - great colours. The owl is cute too!

Litamora's Quilt & Design sa...

Utrolig flott løper! Du er blitt skikkelig flink med longarmmaskina!
Alltid koselig med fingerbøl i gave da!
tøff ugle også :-)
Ha en fortsatt fin romjul!
Klem

LAPPETUSSA sa...

Den løperen var bare så lekker;) Fargevalget likte jeg kjempegodt;)
Godt Nytt År til deg fra meg:)

Grethe sa...

Vakker 8 blads rose stjerne løper!
Uglene dine er spreke og flotte.
Godt nytt år i hele 2013 :))

Svalen sa...

Flott løper, og uglene dine er så kjempefine!

Ønsker deg et riktig godt nytt år:)

Quiltefeen sa...

Nydelig løper, og kjempesøtt fingerbøl!
Jeg liker så godt uglene dine, jeg får ikke sydd sånne, for jeg har ikke broderimaskin.. Men nyter synet av dine da.. :)
Jeg ønsker deg et riktig godt og kreativt nyttår!!
Klem, Kristin

Unknown sa...

Happy New Year my dear friends

Je désire bonne année

Deseo un feliz año nuevo

Szczęśliwego Nowego Roku

Ich wünsche Gutes Neues Jahr

Elisabeth Solum sa...

Flott løper og fjong ugle! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...