I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 25. august 2012

Etterlysning!

Ser du denne mobil-uglen, og at vedkommende som har denne 
attpåtil har en ny flott iPhone, så skal du vite at denne er stjålet.
Patriarken har blitt frastjålet telefon og uglen 
enten i Florø lufthavn eller på tur i posten mellom Florø og Hønefoss.
(posten blir distribuert via Drammen)
 Skulle du se denne uglen så vet du at den er stjålet !
Vi har fått ny telefon og jeg skal sy nytt etui.....så alt ordner seg,
det er bare så kjedelig når eiendeler blir borte.

Nå skal jeg tilbringe noen timer på syrommet :o)
Og med det, ønsker jeg dere en riktig fin lørdag.
Quiltehilsen LeKa

PS: Koselig giveaway her: http://tubakk.blogg.no/
Titter du litt lenger ned på denne bloggen finner du også oppskrift på en flott blokk :o)

10 kommentarer:

Trines hobby sa...

Noe så trasig! Lander ugla i Molde, og jeg ser den, skal jeg konfiskere den hihi. Ha en flott helg på syrommet:)

Turid sa...

Så kjedelig, da. Skal love å se etter ugla på Sunnmøre. Men det ser ut til at du tar det pent.Du får ha en god helg uansett.

SOLSAUM sa...

Så trasig!

Eg skal sjå etter den i Florø..... Det er utruleg at ein ikkje kan la andre sine ting vere i fred. Det er vel misunnelse som ligg bak.

God helg! Kos deg på syrommet;o)

Solklem

Trine sa...

Kjedelig å bli frastjålet tingene sine.
Fin var den og:)
Jeg ser etter den i Arendal:)

annemariesquilt sa...

:-((( Sånt er bare kjedelig !!
Kjempesøt ugle...

Laila sa...

Skjønar for så vidt godt at nokon hadde lyst på den ugla ;)..... Synd at enkelte ikkje har lært forskjell på mitt og ditt.

PJs Lapperier sa...

Let us put a spell on that phone!
Den kommer bli tjuven enbart till besvär.
Man stjäl inte!!!

Särskilt inte quiltade ting....
Ugglan hittar hem igen ska du se.

Grethe sa...

Kjempeleit å høre, skal virkelig holde øynene åpen å se rundt etter den!

KariL sa...

Forferdelig leit.
Skal holde utkikk etter den i Florø og ellers der jeg ferdes.

KariLklem:)

Elisabeth Solum sa...

Synd noen folk er så frekke!
Får håpe telefonen og etuiet kommer til rette!
Klem Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...