I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 30. juni 2012

To brødre

Når jeg endelig fikk satt meg ned for å quilte barne teppe
fikk jeg ikke bestemt meg for hvordan......
I stede for å ikke gjøre noe, sydde jeg en 
Tigergutt.
Spotted Panter er fra tidligere og denne pryder 
nå forsiden til ett brilleetui.
Quilte sperren løste seg og jeg er godt i gang med teppet.
Hva jeg skal bruke tigergutt til ? Det vet jeg ikke enda.....
Ha en riktig fin og kreativ lørdag.
Quiltehilsen LeKa :o)

6 kommentarer:

Rosehagen sa...

Hei på deg;)
Så bra at du er igang med quiltingen;) Jeg har teppe og tråd liggende klar til quilting, men jeg finner på mye annet;)
Nå skal vi i bursdag;) Mannen sykler, så han har fått 3timer forsprang;)
God helg til deg;)

Klem fra Ann-Mari

Rosehagen sa...

Glemte jo helt å skryte av tigrene;)
Kjempesøte:-)

Angelikas quilts and knits sa...

de er vældig søde begge to :-)
quiltehilsner
Angelika

Quiltefeen sa...

Kjempesøte tigre.. :) Godt du er i gang med quiltingen..:)
Ønsker deg en fin helg og god quilting.. :)
Klem, Kristin.

Tine - Design By T sa...

Så søde de begge er. Hvis de kan skilles fra hinanden, kan du sælge den til mig...så vil jeg have den stående på bordet ved symaskinen, så han kigger kærligt på mig når jeg syr :-) Jeg er helt forelsket i dem begge!

Elisabeth Solum sa...

Ja, det kan være lurt å begynne på et nytt prosjekt mens en plan klekkes .. :)
Elegante jungeldyr! :)
Klem Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...